Saturday, May 16, 2009

Sedihnya aku...

Terimasih kerana sudi membenarkan aku menulis lagi..
Aku rasa la kan....ada orang bagi dia mati la.. !!!
Sapa?
Aku menjawab sapa lagi...P.RAmlee la!!!
Pasai apa?
Sebab dia kata dalam filem dia UMNO tu sarkis.
Filem mana? Babak yang mana?
Pendekar Bujang Lapok. Masa Aziz Satar eja nama skolah yang depa nak pi blajaq.
Aziz kata ALIFF jumpa MIM , NUN tendang WAU...SARKIS.
Aku ingat masa tu orang UMNO marah.
Bermakna UMNO dah jadi sarkis dari zaman dulu lagi ZAMAN Tunku ,ZAMAN father of Najib.
Aku ingat la P.RAMLEE ni dia nak jadi macam MGR(hero filem tamil) lepas pencen jadi wakil rakyat.
Pengaruh P.RAMLEE masa tu kuat. Mungkin dia dah nampak UMNO ni dah sarkis teruk sangat. So dia mungkin nak lawan jawatan tertinggi dalam UMNO. Ataupun dia nak tubuh parti baru ataupun dia nak join pembangkang. Nk hilang pengaruh pengaruh
Soooooooo......depa cantas dia dengan cara yang amat kejam sekali.
AKU RASA Mahadet dan KU LI ada pada zaman tu. Boleh tanya depa. AZIZ SATAR pun Masih hidup.
SO......fikirlah adakah tulisan aku ni betoi atau hanya hayalan.
...POLITICAL ASSASIN...
ADa banyak lagi benda aku nak cerita tapi.

No comments:

Post a Comment