Tuesday, March 23, 2010

16 SEPTEMBER

Lama dah aku tak tulis dalam blog ni....tak sempat dan tak dak masa.
Bukan apa aku cuma nak tulis satu dua perkara saja.

16 SEPTEMBER
Pada pendapat aku 16/9 yang diwar-warkan oleh Sdr Anwar memang ada tapi tujuan dia bukanlah nak ambik alih kerajaan tapi ada sesuatu yang telah Sdr Anwar fikirkan.

Selepas PRU12 Sdr Anwar tahu ada segelintir ADUN dan MP PKR akan mudah tergoda dengan habuan leka dengan kemenangan dan mudah lupa diri.
Jadi Sdr Anwar isytihar 16/9.
Tujuannya supaya BN gelabah dan kemungkinan AKTA LOMPAT Parti akan digubal oleh BN supaya sapa yang keluar parti akan ada PR Kecil.
Sdr Anwar tahu akan ada ADUN dan MP PKR akan lompat tapi mungkin buah fikiran dia telah DIBOCORKAN oleh orang PKR sendiri mungkin ZAHRAIN ka SALAHUDIN HASYIM ka SAIFUL ka kepada UMNO.Maka terbantutlah rancangan dia. Sdr Anwar dah nampak perkara lompat ni akan berlaku.

Lagu Bangau
HUJAN OOOO HUJAN ZAHRAIN OOO ZAHRAIN
KENAPA ENGKAU TURUN KENAPA ENGKAU LOMPAT
MACAMMANA AKU TAK TURUN MACAMMANA AKU TAK LOMPAT
KATAK PANGGIL AKU NAK TIRU IBRAHIM ALI JADI KATAK LOMPAT....

No comments:

Post a Comment